Isnin, 30 Januari 2012

Pilihan Raya Umum Ke 13 Dah Dekat Dah Ni


Tanda-tanda PRU 13 dah dekat


Kalau kat internet ni mesti kita semua perasan byk blogger2 duk x menang tgn berkempen utk parti2 yg mereka sokong la.....taksub betul la kat parti yg mereka sokong..........kalau la taksub tu kat agama kan lbh baik.....ni taksub sgt kt permainan duniawi zaman moden ni.

Kalau kat kedah,sekarang ni musim megerat padi....menuai padi la maksud kamus dewan hahaha.
mesin padi  pun dah pacak bendera parti2 yg depa sokong.

Ceramah jgn duk kata la,mlm menjelma kedengaran  la sora2 melaui speaker oleh pihak2 yang x kering air liur duk memuji parti mereka........puji diri sendiri la tu kan hahaha.

Jgn dilupa mat2 rempit pun ada dah pelakat stiker2 parti yang mereka sokong...berkempen sambil merempit.
ada hati politik jga la mat rempit ni.

Kedai besi buruk pun dah pacak bendera2 politik ni.

Atas pokok nyoq pun ada jga org letak bendera.
Sebelah kg kt kedah ni dah nampak dah perang bendera skit2 tu.

Senang kata  PRU 13 mmg dah dekat la kan.

Last sekali saya nak pesan, memilih itu adalah tanggungjawab warga negara yang wajib disempurnakan.
            (mcm ayat suruhanjaya pilihan raya malaysia la pla kan)

 http://daftarj.spr.gov.my/NEWDAFTARJ/
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan