Khamis, 19 Januari 2012

Peminat Mahukan Dato Khazali Din Berundur



Dari tahun lepas penyokong kedah mendesak Dato Khazali Din (dkd) agar meletak jawatan sebagai pengurus kedah, 
bukan saja buat cara demotrasi malah memorandum dan perbincangan pun telah dilakukan.
kenapa kfa masih lagi buat mcm pekak telinga
adakah kfa ada benda lain yang nk disembunyikan dari pengetahuan umum terutama penyokong kedah
peminat bayaq duit bila nak tengok kedah main
bukan duit tiket saja
duit minyak,tol dan segala mcm la utk ke stadium
dah la harga tket naik tp pasukan kedah haram x naik2 pun
duk turun dan makin turun 
lama2 trun liga perdana la
ambik import ntah pa2
dalam politik sembang pandai psal duit rakyat
duk byaq gaji import mahai2 tu pkai duit pa
peminat dah muak dengan alasan dkd
boleh pla p salahkan padang
harap AJK teknikal KFA jgn dok bg alasan sgt kat penyokong kedah..
buat la perubahan cepat sebelum terlambat
kami sayangkan pasukan kami

PULUN KEDAH PULUN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan